אקנה לאחר טיפולי ראוקטן ואנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 28, מאז גיל ההתבגרות אני סובלת מאקנה לא חמורה יחסית אך פוגעת בביטחון העצמי. בעבר נטלתי אנטיביוטיקה שלא עזרה בכלל ובגיל 25 התחלתי לקחת רקוטאן אך גם אז הפצעים לא נעלמו לחלוטין. כיום ישנה החמרה והפצעים הפכו למוגלתיים. כבר כמה שנים אני לוקחת גלולות ובחודש האחרון התחלתי לקחת גם ויטמין A. האם ניתן לקחת שוב אנטיביוטיקה או רקוטן? הדבר משפיע מאוד על הדימוי העצמי שלי ואני לא יכולה להסתכל במראה בלי מייקאפ. תודה רבה מראש, יסמין
שלום, חשוב לפנות לרופא עור. חשוב להשלים פרופיל הורמנלי על מנת לשלול בעיה גניקולוגית. לאחר השלמת הבדיקות ולפי חומרת האקנה ניתן להחליט על סוג הטיפול. בהצלחה!