מה החיסרון שבטיפול בגלי רדיו?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם טיפול גגלי רדיו ואנרגית אור גורם לדיקור וחימום עמוק של שכבת הדרמיס וזה גורם להמרצה של ייצור קולגן אז זה אומר שאני ממריצה אותו באופן מלאכותי ואולי תהיה אחר כך צניחה של ייצור הקולגן, אולי החימום מעודד המרצה ופוגע בקצב הנורמאלי של הייצור שלו, מה שלבסוף גורם לגוף שלנו לייצר קולגן באופן לא תקין?
שלום, באופן כללי ממליצה על טיפול בלייזר למיצוק העור ולא בגלי רדיו. עיקרון הטיפול הוא חימום של הדרמיס ועידוד קולגן ואלסטין חדש. לאחר טיפול זה אין אפקט של "ריבאונד" יש צורך בטיפול תחזוקתי אחת לשנה.