קיורטן והשפעתו
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דר,אני נוטל כבר חודשיים ושבוע קיורטן 40 מג אכן יש שיפור,אבל השאלה שלי היא האם השיפור נפסק מתישהו וממשיכים ליטול כדורים אחרי זה רק כדי שזה יצטבר וימנע חזרה של הפצעים? האם שקעים קטנים ואדומים יחלפו בתום הטיפול? (משך הטיפול שניתן לי הוא 4 חודשים) תודה רבה מראש על התשובה!
שלום, ישנן גישות שונות ויש הנותנים גם מינון של 60 מ"ג ליום לתקופות קצרות.חשוב להגיע למינוןמצטבר של 120-150 מ"ג לק"ג על מנת למנוע הישנות של האקנה.הרואקוטן משפר את מראה העור, אך לא יעיל לצלקות או כתמים לאחר הדלקת. כחצי שנה לאחר הטיפול ניתן לשפר את מראה הצלקות והכתמים. בהצלחה!