לד"ר מיכל שלום רב ..
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר צחי.. אני בן 34 כבר 4 שנים יש לי על השוק בשני הרגליים מן פטריה / אקזמה / גרד / פריחה / לא יודע איך קוראים לזה ... הייתי אצל רופאים והם לא יודעים מה זה. זה ממש מגרד לי בד"כ בערב.. וזה ממש מציק ומגרד ומעצבן. ונתנו לי תרופה של סטרואידים בשם דרמובט וזה עזר ונעלם ואחרי כמה זמן שוב חזר עוד יותר גדול... ניסיתי תרופות סבתא שום בצל לימון (רק חסר תפוחי אדמה ואני מכניס לתנור) אני לא יודע מה לעשות צירפתי תמונות של הדבר הזה הנה לינק לתמונה של זה http://jpg.co.il/view/56b12c0ed2207.jpg/ תודה מראש
שלום, באבחנה מבדלת אקזמה נומורלית, ששכיחה יותר אצל גברים באזור השוקיים. יש לשלל גם פטרת, אלרגיה ממגע. חשוב מאוד להקפיד על שימון העור (קרם לפיקר, אדרמה, סטלטופיה)יעילים מאוד. במידה ומשחות סטרואידיליות לא יעילות ונשללה פטרת ואלרגיה ממגע ניתן לנסות טיפול בפוטותרפיה. בהצלחה!