מינוציקלין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קבלתי מינוציקלין לטיפול בפצעים וראיתי שיש לאנטיביוטיקה הזו אזהרות שהן כמעט כמו שיש לראוקוטן. האם זואכן תרופה מסוכנת כמו הראוקטן או שזה רק נראה כך מהעלון ותופעות הלוואי של המינוציקלין הרבה פחות חמורות מאלו של ראוקוטן? בנוסף האם בזמן טיפול במינוציקלין מותר לעשות טיפולים קוסמטיים / ליזר (למשל להסרת שיער) או שאסור (אין שום איזכור לגבי זה בעלון התרופה) תודה
שלום, אין תרופה נטולת תופעות לוואי. החלטה על מתן תרופה תלוי בגורמים רבים כגון: גיל המטופל. רקע רפואי, אינטרקציה בין תרופות, אורח חיים, דרגת האקנה ועוד. אין בעיה עם טיפולי לייזר. תחת טיפול במינוציללין יש להקפיד על קרם הגנה.