נטילת ויטמינים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דר,אני נוטל קיורטן 40 מג כבר כמעט חודשיים,מתי אראה שיפור? ועוד שאלה :לאחרונה יש לי נשירת שיער והבנתי ש100 שיערות ביום זה טבעי ותקין ,אני בן 17? האם זה תקין? האם ניתן ליטול ויטמינים לחיזוק השיער בזמן הטיפול עם קיורטן? האם ניתן לקחת אומגה 3? תודה רבה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לעיתים בתחילת הטיפול ישנה החמרה. בשלב זה אמורה להיות הטבה. לגבי נשירה, זוהי אחת התופעות לוואי. במידה והנשירה יותר מהרגיל (טרם הטיפול) יש להתייעץ עם רופא עור מטפל לגבי המשך טיפול. אין בעיה עם אומגה 3 רק חשוב לשים לב שהויטמינים אינם מכילים ויטמין A .