הרטבה אצל ילדה בת 8

דיון מתוך פורום  הרטבת לילה

22/05/2013 | 09:49 | מאת: אליה

ד"ר יקר, אני אובדת עצות. הבת שלי בת 8 סובלת מהרטבת לילה.מעולם לא היה לה לילה יבש. לפני כשנה וחצי התחלנו טיפול במרפאת הרטבה. אני כל הזמן קונה כדורים ומחליפה לפי המלצת הרופא אבל אין כל הטבה! (לילות יבשים ספורים בלבד) קודם נתתי לה אלטרול 25 + 2 מינרין, עברנו לטופרניל + מינירין, כעת אני נותנת לה נוביטרופן 5 מ"ג + 2 מינירין וכל הלילות רטובים. היא לא שותה לפני השינה, אני מעירה אותה שעתיים לאחר ההרדמות. מה לעשות? האם להמשיך טיפול במרפאת ההרטבה ולזרוק עוד אלפי שקלים על טיפול לא מועיל ותרופות לא מועילות. האם ללכת לאורולוג רגיל, או לחכות שהגברת תגיע לגיל ההתבגרות ואז זה יעבור??? ממש ממש ממתינה לתשובתך. תודה רבה!!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום. הרטבת לילה נגרמת משילוב של מספר גורמים: שינה עמוקה המתבטאת בהפרעה ביקיצה, תפקוד לקוי של שלפוחית השתן, ויצור שתן מוגבר במהלך הלילה- פוליאוריה לילית. מאחר ובהרטבת לילה יכולים להיות מספר גורמים שמתבטאים בהרטבה. אבחון (בירור רפואי) של הבעיה הרפואית כמו בכל בעיה רפואית אחרת, יתן את התשובה הרפואית המדויקת לגורם להרטבת לילה. לאחר איבחון מדוייק יותר של הגורם להרטבה, ניתן לטפל בבעיה. מתן תרופה ללא אבחון לא תמיד יתן תשובה מלאה לבעית ההרטבה. טיפול בפעמונית או תרופה לא מתאימה יעזור רק לחלק מהילדים או לא יעזור בכלל. הבירור פשוט לא פולשני וניתן לביצוע בקלות. איבחון של הגורם / או הגורמים להרטבה יאפשר טיפול מתאים. גישה זו מקובלת בעולם המערבי. ממליץ קודם לברר ורק אחר כך לטפל. בכבוד רב פרופ פומרנץ מנהל יחידת כליות ילדים, ומרפאת הרטבות לילה. 098621860 למרפאת הרטבה .

28/05/2013 | 04:13 | מאת: אנונימית

ניסיתי את מכשיר ה"דריי נייט", וכיום בני נגמל לחלוטין!!! הטיפול המקצועי והמסור בשילוב המכשיר המתקדם ביותר הובילו אותנו להצלחה ענקית! ממליץ בחום ! מספר הפלאפון שלהם: 0504123862

מנהל פורום הרטבת לילה