הרטבה בלילה

דיון מתוך פורום  הרטבת לילה

22/03/2013 | 18:24 | מאת: מור

אני משרתת בצבא כבר שנה ומאז שהייתי ילדה התאפיינתי בהרטבה בלילה עד גיל מאוחר. נעזרתי בהרבה רופאים ומומחים והבעיה לא עברה לי עד כיתה ז כשהתגייסתי הבעיה חזרה לי בחצי שנה הראשונה היא נרגעה שוב ולאחרונה עברתי לבסיס סגור אחר והבעיה חזרה לי.. איך אפשר לטפל בדחיפות בבעיה הזאת?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום. יש לברר לפי מערכות ולטפל בבעיה צריך לדאוג לעבוד על השינה / יקיצה שלך הרטבת לילה נגרמת משילוב של מספר גורמים: שינה עמוקה המתבטאת בהפרעה ביקיצה, תפקוד לקוי של שלפוחית השתן, ויצור שתן מוגבר במהלך הלילה- פוליאוריה לילית. מאחר ובהרטבת לילה יכולים להיות מספר גורמים שמתבטאים בהרטבה. אבחון (בירור רפואי) של הבעיה הרפואית כמו בכל בעיה רפואית אחרת, יתן את התשובה הרפואית המדויקת לגורם להרטבת לילה. לאחר איבחון מדוייק יותר של הגורם להרטבה, ניתן לטפל בבעיה. מתן תרופה ללא אבחון לא תמיד יתן תשובה מלאה לבעית ההרטבה. טיפול בפעמונית או תרופה לא מתאימה יעזור רק לחלק מהילדים או לא יעזור בכלל. הבירור פשוט לא פולשני וניתן לביצוע בקלות. איבחון של הגורם / או הגורמים להרטבה יאפשר טיפול מתאים. גישה זו מקובלת בעולם המערבי. ממליץ קודם לברר ורק אחר כך לטפל. בכבוד רב פרופ פומרנץ מנהל יחידת כליות ילדים, ומרפאת הרטבות לילה. 098621860 למרפאת הרטבה .

16/04/2013 | 00:40 | מאת: אנונימית

אני חושבת ששווה לך לנסות את המכשיר המתקדם והדיסקרטי של חברת דריי נייט גם אני הייתי בגיל כזה ונגמלתי על ידו בשקט..., כמו"כ יש להם טיפול מסור ומקצועי ותמיכה לאורך כל הדרך!!! הפל' שלהם: 0504123862

30/09/2020 | 02:28 | מאת: רפאל בלומנפלד

חיתולים למבוגרים

מנהל פורום הרטבת לילה