בת 5.5 גמולה כבר שלוש שנים החלה להרטיב בלילה

דיון מתוך פורום  הרטבת לילה

21/03/2013 | 22:57 | מאת: אמא

הי, ביתי בת חמש וחצי, גמולה ביום מגיל שנה ושמונה ובלילה מגיל שלוש, כמעט ללא פספוסים. בחודש האחרון החלה להרטיב כמעט מידי לילה, ולפעמים פעמיים בלילה. ללא אף הרטבה ביום.ניסינו לדבר איתה ולברר אם משהו רגשי עובר עליה - לא נראה כי יש משהו חריג, גם ההתנהגות שלה ללא שינוי. יש לציין כי יש לה אח קטן ואנו מצפים לתינוק נוסף ב"ה. האם הסיבה להרטבה יכולה להיות רגשית? פיזיולוגית?? איך זה ששלוש שנים היא גמולה באופן מוחלט ופתאום ריגרסיה?? אודה לתשובה ולהכוונה אנחנו אובדי עצות.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום. הרטבה משנית לשלול בעיה בשלפוחית כמו הפרשת סידן ביתר או זיהום. הרטבת לילה נגרמת משילוב של מספר גורמים: שינה עמוקה המתבטאת בהפרעה ביקיצה, תפקוד לקוי של שלפוחית השתן, ויצור שתן מוגבר במהלך הלילה- פוליאוריה לילית. מאחר ובהרטבת לילה יכולים להיות מספר גורמים שמתבטאים בהרטבה. אבחון (בירור רפואי) של הבעיה הרפואית כמו בכל בעיה רפואית אחרת, יתן את התשובה הרפואית המדויקת לגורם להרטבת לילה. לאחר איבחון מדוייק יותר של הגורם להרטבה, ניתן לטפל בבעיה. מתן תרופה ללא אבחון לא תמיד יתן תשובה מלאה לבעית ההרטבה. טיפול בפעמונית או תרופה לא מתאימה יעזור רק לחלק מהילדים או לא יעזור בכלל. הבירור פשוט לא פולשני וניתן לביצוע בקלות. איבחון של הגורם / או הגורמים להרטבה יאפשר טיפול מתאים. גישה זו מקובלת בעולם המערבי. ממליץ קודם לברר ורק אחר כך לטפל. בכבוד רב פרופ פומרנץ מנהל יחידת כליות ילדים, ומרפאת הרטבות לילה. 098621860 למרפאת הרטבה .

16/04/2013 | 00:33 | מאת: אנונימי

ניסיתי את מכשיר ה"דריי נייט", וכיום בני נגמל לחלוטין!!! הטיפול המקצועי והמסור בשילוב המכשיר המתקדם ביותר הובילו אותנו להצלחה ענקית! ממליץ בחום ! מספר הפלאפון שלהם: 0504123862

מנהל פורום הרטבת לילה