ורידים ברגליים - אי ספירה שטחית

דיון מתוך פורום  העלמת ורידים ברגלים, העלמת נימים

08/04/2019 | 11:01 | מאת: מילה

שלום ד"ר ניטצקי כבר 4 שנים אני סובלת מורידים כחולים ברגליים אני בת 46 אחרי 3 לידות הבעיה נוצרה אחרי לידה אחרונה השאלה מה הטיפול המומלץ האם אפשר לטפל בדבק ולא בחום ? אך מטפלים בורידים חיצוניים הכחולים מתחת לעור?האם אפשר להוריד אותם ללא ניתוח? האם יש בדיקות מקדימות שצריך לעשות לכרישת דם .... תוצאות בדיקה דופלקס צד ימין בבדיקה לא נמצאה עדות לחסימה ולאי ספיקה בסגמנט VPOP-CFV הודגמה GSV-אי ספיקה הודגמה LSV-ללא אי ספיקה בקדמת הירך הודגמו ורידים שטחיים מורחבים ללא אי-ספיקה צד שמאל בבדיקה לא נמצאה עדות לחסימה ולאי ספיקה בסגמנטPOPV CFV-אי-ספיקה קלה הודגמה GSV-ללא אי ספיקה הודגמהLSV-ללא אי ספיקה

לקריאה נוספת והעמקה

יש הבדל בבדיקה בין שתי הרגליים. בהגדרת הבדיקה בלבד ברגל ימין מדובר על בעיה רפואית (אי ספיקה) וברגל שמאל על בעיה אסטטית בלבד. אם ישנן תלונות על פגיעה בחיי היומיום והפרעה באיכות החיים יש מקום לטפל בבעיה הרפואית. טיפול רפואי קיים בחום או בהזרקות (קצף או דבק). לגבי אסטטיקה - תמיד חוזר ! טיפול אפשרי בלייזר זעיר-עוצמה ובזריקות .

10/04/2019 | 08:17 | מאת: מילה

תודה לתגובתך . לא בדיוק הבנתי הספנה הגדולה (מקור הבעיה ברגל ימין) אתה ממליץ לטפל בחום או בהזרקות? תוכל לפרט מה עדיף או אזה סיכונים יש בכל השיטה? לגבי ורידים כחולים מתחת לעור בחלק עליון של רגל ימין (הורידים מפוטלים אבל לא בולטים על שטח גדול) אתה ממליץ לטפל בהזרקות או בניתוח? תודה שנית על יועוץ המקצועי .

התשובה מפורטת מספיק להבנה כללית. לגבי טיפול פרטני עדיף להגיע לרופא כלי דם לשם בדיקה והתייעצות בכדי להציע את הטיפול האישי המתאים ביותר לך ואז לדון על יתרונות, חסרונות ותופעות לוואי.

מנהל פורום העלמת ורידים ברגלים, העלמת נימים