TSH

דיון מתוך פורום  השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה

14/11/2015 | 07:32 | מאת: ליאונורה

בוקר טוב,אני חולת סוכרת מזה 21 שנים,מטופלת בויקטוזה משנת 2012 ובאותו הזמן התחלתי גם טיפול במטוטרקסט,זה היה שילוב קטלני והצלחתי לרדת 31 ק"ג,לצערי מאז חודש מאי הויקטוזה כבר לא משפיעה בכלל לפי דברי האנדוקרינולוג היא מיצתה את עצמה ואני לצערי חוזרת לאט ובטוח למשקל של לפני,בדיקת ה TSH האחרונה שלי מראה 1.41 האם זה מראה תת פעילות,דרך אגב אני מקפידה על 3 ארוחות מסודרות ביום ובין הארוחות אני אוכלת יוגורט טבעי ובו לרוב קוואקר וחצי פרי,הארוחות שלי בבוקר פרוסת לחם קמח מלא עם פישתן,ביצה,חצי עגבניה וקוטג,צהריים לרוב מנת דג אני לא חסידת הבשר,וליד קצת אורז או פתיתים,ובערב לרוב כמו בבוקר ומוסיפה כוס תה צמחים,לא נראה לי שאני מגזימה באוכל ולמרות זה אני רק עולה במשקל,אני עושה הליכות למרות שאני עם קביים אני הולכת 50 דקות בבוקר ו 50 דקות בערבתאז מה קורה? למה אני לא מצליחה להרזות ולשמור על המשקל שלי?,אני ממש מתוסכלת.

לקריאה נוספת והעמקה

ליאונורה שלום, אני ממליצה לך לפנות לרופא אנדוקרינולוג להמשך בירור, ולקבוע תור אצל דיאטנית כדי להתמודד עם העלייה במשקל. בהצלחה.

16/11/2015 | 17:47 | מאת: ליאונורה

דיאטנית שראתה מה שאני אוכלת אמרה שאין סיכוי שאני לא ירד במשקל אבל כנראה שישנה בעיה כלשהי ובגלל זה אני לא יורדת,אז שאלתי אותכם האם בדיקת TSH עם תוצאה של 1.41 נחשב תת פעילות של בלוטת התריס,לצערי לא עניתם על כך.

מנהלי פורום השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה