עצירה בירידה במשקל לאחר ניתוח שרוול

דיון מתוך פורום  השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה

03/07/2018 | 03:45 | מאת: היי

היי עברתי את הניתוח לפני חודש. נכנסתי לניתוח 116 קג , גובה 164. ירדתי 7 קילו לפני הניתוח במהלך דיאטה דלת פחממות . שבועיים אחרי הניתוח נשקלתי וראיתי ירידה רק של חמישה קילו מהניתוח עצמו . ולדעתי ירדתי אולי רק עוד שנים שלושה קג , האם זה הגיוני??? אולי קשור לזה שירדתי לפני הניתוח והגוף נכנס לטראומה מידית? כי הבנתי שכשיורדים במשקל הגוף נעצר כי הוא לא רגיל לזה .. אבל זה מרגיש לי ממש מוקדם, הרי נכנסתי במשקל גבוה לניתוח. יש לציין שאני מקפידה על שתיה לפני ואחרי אוכל , אכילה של חלבון כמעט בכל ארוחה, המנות עדיין קטנות . אשמח לייעוץ .

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, התשובה שהכל בסדר, צריך סבלנות. אני מסתכל על הממוצע בכל רבעון. נא לא לבדיקת מדי יום. מספיק פעם בשבוע.

הירידה במשקל בחודש הראשון נעצרת לשבוע עד 10 ימים לצורך הסתגלות של הגוף. חשוב להקפיד על ארוחות קטנות 5-6 פעמים ביום, לשתות כמה שאפשר, ובעיקר סבלנות והמשקל יחזור לרדת. אין צורך להישקל כל יום, מספיקה שקילה שבועית.

05/07/2018 | 16:59 | מאת: היי

גם אתמול וגם היום הצלחתי לאכול 2 עגבניות שרי ומלפפון אחד שלם (לא ענקי) בארוחה אחת.. זה הגיוני אחרי חודש ושבוע? עבר חלק ובלי כאבי בטן אחכ או משהו בסגנון . האם כבר איבדתי את תחושבת השובע המוקדמת? ואם אפשר הסבר מה יכול לגרום לקיבה להתרחב עם הזמן אחרי ניתוח בריאטרי ..? תודה רבה

זו כמות הגיונית. אני ממליצה לך לקבוע פגישה אצל דיאטנית בריאטרית כדי להתאים את הרגלי האכילה והכמויות לשלב בו את נמצאת לאחר הניתוח.

מנהלי פורום השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה