ויטמינים, צואה., מה ניתן לאכול בחג?.

דיון מתוך פורום  השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה

09/04/2017 | 09:37 | מאת: sig

שלום, עברתי ניתוח מיני מעקף קיבה בתאריך:26.3.17 ברצוני לשאול :1. האם במקום צנטרום ג'וניר במציצה ניתן לקחת כדור אחר לבליעה? ומה המינון של אותו כדור? ההמלצה שלכם לBARVIT אינה תקפה כי הם הפסיקו לשווק את הכדור. בבדיקת השתן שלי יש אציטון רב ויש דם בשתן. האם זה נובע מהמזון? מה קורה אם יש שלשול? 4. מה ניתן לאכול מהמאכלים המסורתיים בליל הסדר? חרוסת.. תודה וחג שמח

לקריאה נוספת והעמקה
14/04/2017 | 09:56 | מאת: יפית קסלר דיאטנית

שלום, ב-3 החודשים הראשונים לאחר הניתוח יש לקחת ויטמינים ללעיסה\בנוזל: 4 צנטרום ג'וניור, סידן 500 מ"ג ללעיסה ו 4-5 טיפות ויטמין D ביום. לגבי אצטון בשתן יש לפנות לרופא. במקביל, חשוב להפגש עם דיאטנית בריאטרית כדי לוודא שצריכת המזון שלך תקינה ומאוזנת. במהלך חג הפסח יש להימנע ממצות וקמח מצות בשלב בו אתה נמצא לאחר הניתוח. אפשר לאכול מאכלים רכים ללא סיבים שניתן למעוך במזלג ופריכיות אורז.

שלום, ב-3 החודשים הראשונים לאחר הניתוח יש לקחת ויטמינים ללעיסה\בנוזל: 4 צנטרום ג'וניור, סידן 500 מ"ג ללעיסה או בנוזל ו 4-5 טיפות ויטמין D ביום. לגבי אצטון בשתן יש לפנות לרופא. במקביל, חשוב להיפגש עם דיאטנית בריאטרית כדי לוודא שצריכת המזון שלך תקינה ומאוזנת. במהלך חג הפסח יש להימנע ממצות וקמח מצות בשלב בו אתה נמצא לאחר הניתוח. אפשר לאכול מאכלים רכים ללא סיבים שניתן למעוך במזלג ופריכיות אורז.

מנהלי פורום השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה