תרופה חדשה ל GOUT
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אושרה תרופה חדשה לטיפול ב uric acid בדם . Feburic האם התרופה יותר טובה מאלוריל ? יש לציין שרמת ה uric acid בבדיקות הדם שלי 9,5 . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש חולים שפבוקסוסטאט עדיפה להם בעיקר כשיש אלרגיות מאלוריל (לי יש חולה כזה שנהג לקנות אותה אותה עד לאחרונה מצרפת והיא נפלאה עבורו) . התרופה אולי גם יותר בטוחה בחולים עם תפ' כלייתי ירוד שם מלכתחילה אנחנו מורידים מנון אלוריל. אבל עדיין בשורה התחתונה, נראה לי שרוב החולים מסתדרים טוב גם על אלוריל.