כאבי בטן לאחר נטילת ארקוקסיה
דיון מתוך פורום ייעוץ תרופתי מותאם אישית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב שמי שלום אני בן 25 לפני כשנה וחצי עברתי ניתוח להסרת כיס המרה . אני פונה אליכם בגלל שאובחנה אצלי דלקת בכתף ורופאת המשפחה אמרה לי ליטול את התרופה ארקוקסיה 90 מ"ג כדור 1 ליום למשך 10 ימים עכשיו אני ביום השלישי ואני סובל מכאבי בטן כניסת מוגברת לשירותים ושינוי בצבע הצואה לכהה יותר .. אשמח לעצה מה לעשות תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, יש להפסיק מיד את נטילת התרופה ולפנות באופן מיידי לרופא המטפל. נשמח לייעץ לך באופן אישי, פנים מול פנים, לתיאום הפגישה: 08-9778339. בכבוד רב, פרופ' מתי ברקוביץ מנהל היחידה לפרמקולוגיה קלינית מרכז רפואי "אסף הרופא"