כדורים לגלי חום-גיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לא מקבלת את הווסת שלי שנה לפני 3 חודשים התחלתי לשתות את כדורי פמרל של טבע בהחלה הם עזרו לגלי החום אבל מזה שבועיים אני שוב סובלת השאלה שלי היא האם גלי החום גם נובעים מלחץ נפשי ? כרגע אני לא בתקופה טובה בחיי או שהכדורים יש להם השפעה ל טווח קצר? והאם צריך לקחת אותם לכל החים תודה עבור העזרה יום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
ברוריה שלום ותודה על שאלתך. ייתכן וטיפול מפסיק להשפיע או משפיע פחות עקב מעין התרגלות לתרופה כמו שיתכנו תקופות כגון סטרס ו/או סיבות אחרות בהן הטיפול מועיל פחות מסיבות אחרות. טיפול להקלת תסמיני גיל מעבר נדרש בחלק מהנשים לשנים רבות. בברכה דר' זלוצובר