סובלת מהזעת יתר...מדי פעם גלי חום
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 50, כשנתיים וחצי ללא מחזור. סובלת מהזעת יתר בפנים ובכל הגוף. לעיתים גלי חום, לעיתים הזעה ללא גלי חום. וכשמגיע הקיץ ההזעות מחמירות. שאלתי... עד מתי ? האם זה לא היה אמור לעבור כבר ? מה המלצתך, מלבד טיפול הורמונלי ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ימית שלום ותודה על שאלתך. את סובלת ככל הנראה מתסמיני גיל מעבר שב 10-20% מהחולות הסובלות עשויים להימשך שנים. אופציוצת טיפוליות ישנן כמובן, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות ויש לפנות ליעוץ פרטני ומסודר בהתאם למצבך הרפואי. בברכה דר' זלוצובר