הוצאת מירנה לאחר שימוש של 6 שנים ודימומים
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 49. לפני כשבוע הוצאתי את ההתקן מירנה שהיה בגופי 6 שנים והיה נפלא! הרופא שלי אמר שיהיה לי דימום יום יומיים אך עבר כמעט שבוע וןדימום רק מתחזק, דם טרי ואדום וכאבי בטן כמו של מחזור. עפ"י בדיקות דם אני בתחילת תהליך גיל המעבר ולא אמורה להיות לי ווסת... האם זה נורמלי שיש דימום מסיבי כזה? כאילו השתחרר פקק. והאם כדאי שאקח תוסף ברזל כיוון שאני סובלת מאנמיה? תודה מראש, דפנה
דפנה שלום ותודה על שאלתך. דימום אחרי הפסקת מירנה בהחלט אפשרי אם כי לא ברור לי כ"כ למה הוצאת אותה. אם את בגיל מעבר, לא אמור להיות דימום חזק. אם לא, יתכנו שיבושים במחזור לאחר הוצאת המירנה עד שהכל מתאזן. שובי לרופא שלך. בברכה דר' זלוצובר