הורמונים זהים ביולוגית
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 60 וחצי. גיל המעבר עובר יחסית קל, אם כי יש לי יקיצות בשינה, העור דק ויבש שיער יבש ונושר כך גם הגבות. לא לוקחת תרופות(כעיקרון)כן לוקחת תוספות מזון כמו: אומגה 3, ויטמין אי, סי, אצות ים קלפ(לבלוטת התריס וגם צנטרום סילבר בגל היוד שבו.) קומפלס ויטמין בי פעמיים בשבוע. האם כדאי לקחת הורמונים זהים ביולוגית? בכלל מה את/ה חושב/ת עליהם. האם הם שונים מהורמונים קומבנציונליים? ממה שהבנתי ההורמונים שבכותרת הם טבעיים. אודה על תשובתכם אלי למייל. תודה על התייחסותכם.
מירי שלום ותודה על שאלתך. אין אישור FDA ואין מחקרים לגבי התכשירים המכונים "זהים ביולוגית" ואף הטיפולים ההורמונליים החילופיים ה"רגילים" זהים לחלוטין מבחינה ביוכימית וביולוגית (חלק מהתכשירים) להורמונים הטבעיים שבגוף האישה. בברכה דר' זלוצובר