דימומים בילתי פוסקים
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 47 ,עם מחזורים סדירים כל 21 יום ,לאחרונה לא היה מחזור 5 חודשים ואז הגיע בכמות מאסיבית ביותר ,באולטרסאונד רירית מעובה 24 ממ ,נעשה פיפל תשובה תקינה ,לקחתי טיפול כדורי פרווברה לשבועיים ללא הטבה דימומים המשיכו,והמוגלובין ירד ל9 לאחר 14 יום רירית ירדה ל14 ממ ,הושם התקן מירנה לפני שבועיים ועדיין ממשיכה לדמם , בבדיקת בלוטת התריס שאני מטופלת שנים באלטרוקסין tsh יצא 14 וt4 תקין האם החוסר איזון בבלוטת התריס יכול לגרום לזה? הפרת האיזון עקב כך שלא הקפדתי לקחת טיפול תרופתי האם זה נורמלי שיש דימומים עם המירנה? כמה זמן זה אמור להפסיק הדימום??
שיראל שלום ותודה על שאלתך. תת תפקוד של בלוטת התריס עשוי בהחלט לגרום לדימומים לא סדירים. הדימום תחת מירנה עשוי להימשך ימים עד חודשים אם כי ברור שהשכיחות יורדת משמעותית עם הזמן. בברכה דר' זלוצובר