עירוב תרופות טבעי והורמונים סינטטמם, לתופעות גיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר יקר שלי, אני המטופלת הנחמדה ברמת אביב עם בעית בלוטת התריס,שבכתה בעודך אומר שזה רק דלקת..אני בטיפול EUTHYROX 50, לפיך, שיניתי הטיפול ההורמונלי, אסטרוגל0.06+אוטרוגסטן 100.השילוב הזה מצויין ליצוב מצבי הרגשי,אלא ,שגלי חום ארוכים וקשים פקדוני. לורי לנסברג נתנה לי סימידונה, ונפתרה הבעיה הנל. כעת, אבקש חוות דעתך על השילוב הנ ל..אני מודאגת.. בכל מקרה אגיע אליך עם בדיקות דם לגבי בלוטת התריס..רק האם בסדר להמשיך כך.. מצבי הקליני שפיר ומקווה שנצליח להיפטר מהטיפול לבלוטת התריס. האם יש סכנה מיידית לעירוב הנל? תודה מאד,גלית שאלתיאל
לקריאה נוספת והעמקה