נגישות
נגישות

דפיקות לב מואצות מאד אחרי השימוש בוגיפם

דיון מתוך פורום  גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי

15/06/2019 | 06:35 | מאת: בת 1

שלום. אני בת 68 ונוטלת וגיפם כבר הרבה שנים. זה בהחלט עוזר לי. בשנה האחרונה התחילו לי בלילות דפיקות לב מואצות שמעירות אותי אפילו משינה ואז מופיע גל זיעה שמציף אותי. לא סבלתי מעולם מגלי חום בגיל המעבר. התחלתי לתהות האםיש קשר בין הוגיפם והתופעות הללו כי זה מאד מתגבר בלילה של השימוש. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

בת 1 שלום ותודה על שאלתך. אין קשר בין נטילת וגיפם והופעת גלי חום. בברכה דר' זלוצובר

17/06/2019 | 09:37 | מאת: בת 1

תודה על התשובה וחבל לי שההתייחסות הייתה רק להזעה שמגיעה בעקבותכל מה שכתבתי. פעם, לפני שנים רבות התלוננתי על שהגלולות עושות לי דיכאון, והרופא שלי ביטל את זה לגמריי. רק כמה שנים אחרי התברר שאכן יש תופעה כזו אצל חלק מהנשים. אולי פעם מישהו יחליט לבדוק גם את השפעת האסטרוגן על פלפיטציות. בכל מקרה ההולטר אישש את דפיקותהלב המואצות וזה מתגבר אחרי שאני שמה וגיפם לפני השינה. אולי איזה רופא ירצה לחקור

מנהל פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי