חסימת קרוטיד וטיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בת ששים ואחת ועשר שנים תחת טיפול הורמונלי. הפסקה בחצי שנה האחרונה. מכיוון שהרגשתי כללית רע לחא ההורמונים, רציתי לחזור לטיפול. מה שקרה הוא שבגלל בעיות אחרות, עברתי לאחרונה בדיקת דופלר של עורק התרדמה והתקבלה תוצאה של חסימה של 40% במוצא הפנימי של העורק משמאל. יתר העורקים תקין. האם לאור אלה אוכל לחזור לטיפול ההורמונלי (מדבקות אוורל ), או שאפילו הטיפול הטרנסדרמלי מסוכן לי? על תשובתך אודה.
ריבה שלום ותדוה על שאלתך. התשובה אינה כ"כ פשוטה וכלל הבעיות "האחרות" שלך חשוב להחלטה, מעבר לממצא הדמייתי כלשהו. עלייך לפנות ליעוץ עם כל הנתונים. בברכה דר' זלוצובר