פיגמנטציה ורואקוטן

דיון מתוך פורום  פיגמנטציה - כתמי עור

18/04/2017 | 13:48 | מאת: מיכל

שלום, לפני כחודש שאלתי את השאלה הבאה :בת 39, לפני שלושה חודשים עשיתי לייזר רובי בכתמים בפנים, הרופא (ידוע ומוכר) עבר על שתי הלחיים והמצח. לאחר כמה ימים כוויות והתקלפות. ציפיתי לזה. כמו כן רשם לי קרם לילה, עם רטינול ועוד. היום יש לי כתמים בהירים יותר מהצבע הטבעי במקומות בהם בוצע הלייזר. זה נראה כאילו יש לי כתם אחד גדול ובתוכו כתמים בהירים. לאחר ביקורת אצל הרופא הנל, אכן התרשם מקצת כתמים בהירים יותר ומעט אקנה באזור הסנטר. הוא שינה לי את התרכיב של הקרם להידרוקונין 5%, אסקרוביק 3% רטינול 0.025% והידרו קורטיזון 1%. בנוסף רשם לי רואקוטן 20 מ"ג פעמיים בשבוע. כרגע ל4 חודשים. האם יש צורך ברואקוטן? האם זה עוזר לכתמים של פצעים ו/או פיגמנטציה?< תודה

לקריאה נוספת והעמקה

הרואקוטן נועד לטפול בנגעים של האקנה. התערובת של הידרוקינון , חומצה רתינואית וחומצה אסקורבית עם הידרוקורטיזון נועדו לטפול בהפרעות בפיגמנטציה. אם מרכיבים בדרך הטפול בך לא ברורים לך כדאי לך לפנות שוב לרופא שטיפל בך ולבקש הסבר.

25/04/2017 | 07:49 | מאת: מיכל

תודה. רציתי לדעת האם לפי מה שתיארתי הטיפול שניתן לי הגיוני?

הרואקוטן נועד לטפול בנגעים של האקנה. התערובת של הידרוקינון , חומצה רתינואית עם הידרוקורטיזון (מוכרת בשם התערובת של קליגמן) נועדה לטפול בהפרעות בפיגמנטציה. יש לך את שתי הבעיות. רק בבדיקת רופא עור במרפאה ניתן לקבוע מהו הטפול המתאים ביותר בשבילך.

מנהלי פורום פיגמנטציה - כתמי עור