אנדומטריוזיס כתוצאה משימוש במירנה
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מעוניינת לדעת האם אנדומטריוזיס יכול להיווצר כתוצאה משימוש בהתקן מסוג מירנה? האם ייתכן כי הוצאת ההתקן יכול להחזיר את המצב לקדמותו עד לכדי העלמות מוחלטת של המקרה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, התקן מירנה בדכ מהווה דרך טיפול טובה לאנדומטריוזיס ולא גורם ולכן להערכתי אם יש חשד לאנדומטריוזיס מומלץ לעבור בדיקה והערכה ראשית ולא הוצאת ההתקן. את מוזמנת לפנות להערכה ואשמח לעזור בברכה דר שינמן
(מספר מקשר)