אסטרוגן
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ידוע כי אנדומטריוזיס היא מחלה תלוית אסטרוגן. מדוע אם כך נותנים טיפול בגלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן ולא ממליצים על טיפול בגלולות המכילות פרוגסטרון בלבד ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אסטרוגן בשילום עם פרוגסטרון לא גורם להתלקחות של אנדומטריוזיס ומקל על תופעות לוואי. מחקרית לא הראו הבדל משמעותי בין התכשירים ובמתן ממושך לעיתים יש פחות תופעות של דימומים לא סדירים עם גלולות רגילות לעומת פרוגסטרון בלבד. בברכה
(מספר מקשר)