hifo- תופעות לוואי ונזק בלתי הפיך

דיון מתוך פורום  מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח

08/01/2019 | 00:04 | מאת: hifo- תודה

היום עברתי טיפול hifo באיזור קו הלסת והצוואר- חשוב לומר שמאוד התלבטתי לפני הטיפול מאחר ויש לי נפילה ממש קטנה בקו הלסת.ועכשיו כמה כמה שעות אחרי הטיפול והתוצאה הולכת ונראית מעוותת מרגע לרגע ,קו הלסת בשני צידי הפנים מהסנטר ממש התעבה, וכל החלק התחתון של הפנים קיבל פני בולדוג וצורה מרובעת. , השאלה שלי, האם זו תופעה מוכרת והיא תעבור?ואם כן תוך כמה זמן? ולמה הטיפול הזיק כך לעור הפנים ורק יצר עיוות גדול יותר?

לקריאה נוספת והעמקה

היי . טכנולוגיות הUS הממוקד פועלת על שכבה מסוימת כאשר בשלב ההתחלתי ישנה בצקת מקומית ואודם וככל שהזמן חולף מופיע אפקט המיצוק של העור. תוצאות ניתן לראות לאחר חודש כאשר תוצאה מיטבית היא לאחר 3 חודשים. בימים הראשונים ניתן לראות רק את סימני מתמר הUS החיצוני והבצקת המקומית. בכל מקרה בכל מצב של ספק יש לפנות לרופא המבצע.

06/03/2019 | 16:29 | מאת: hifo- תודה

בהמשך לתשובתך , אני כבר חודשים אחרי הטיפול ,אכן הבצקת ירדה אך אני רואה הרעה באיזור הצוואר, ריפיון שלא היה שם קודם , כשהגעתי לטיפול , ואין בכלל שינוי או שיפור בקו הלסת ,כמו שאמרתי הצוואר והפנים היו במצב סביר, אבל רציתי למצק ולשפר קצת. אני רוצה לדעת האם המכשיר יכול גם לגרום נזק והרעה במיצוק ומתיחות העור? כי זה מה שקורה לצוואר שלי, ואני תוהה אם זה יעבור וזה חלק מתהליך פנימי ובסוף זה יסתדר או שיש מקרים נדירים של נזק. לפני שאני פונה למרפאה ,אני רוצה לדעת האם יש לך את המידע על מקרים של הרעה בסוג הטיפול הזה. תודה

היי, דוקטור מוני לא מטפל במכשיר זה. בהצלחה

מנהל פורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח