מכשיר או תרגילים לאימון הנשימה.... יעילים באסתמה?
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם זה נכון שככל שניתן לעצור את הנשימה לכמה שפחות זמן זה מעיד על חומרת האסתמה באסתמה? יש לי ספר של שיטת בוטייקו שבו הם מציינים שאם זה מתחת ל 10 שניות זאת הרמה הכי קשה שיש. והאם מכשיר לאימון הנשימה עם הכדורים הוא טוב לאסתמה או שרק לנושאים אחרים? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, עצירת נשימות אינה מדד טוב לאסתמה, המדד המקובל הוא קושי בנשימה, התקפים, שימוש בוונטולין, מגבלה בפעילות יומיומית ויקיצות ליליות. המכשיר טוב לאימון הנשימה בכללי ולא דווקא לאסתמה.