תחושה מוזרה בלב לאורך תקופה

דיון מתוך פורום  לב האישה

17/01/2023 | 14:04 | מאת: דניאלה

שלום ותודה על המענה בפורום. ברקע תת פעילות בלוטת התריס, מאוזנת עם יותירקס (0.8) וקרישיות יתר מסוג LAC נוטלת קרטייה יומי. מזה כמה חודשים אני מרגישה צידי פעם תחושה מוזרה באיזור הלב, כמו לחיצות או נגיעות משהו שקשה להסביר. בהתחלה זה התחיל ממצבים שהרגשתי חוסר פעימה או פעימות לב חזקות, לא מהירות רק חזקות. כמובן שנבהלתי, עשיתי א.ק.ג פעמיים ואפילו את בדיקות הדם לשלול התקף לב. בהמשך עשיתי הולטר 24 שעות, א.ק.ג במאמץ ואקו לב, שיצאו תקינים מלבד ההערות הבאות בהולטר: קצב סינוס. מהירות מינימלית 54 פעימות לדקה, מהירות מקסימלית 130 פעימות לדקה ומהירות ממוצעת 77 פעימות לדקה . פעימות 4 בן Nonsustained Short V.T קטע בודדים APC's בינתיים עברו כמה חודשים, יש לי מידי פעם פעימות מהירות ומידי פעם דופק 80-90 בלי מאמץ..... ובלילות קמה עם תחושת סחיטה כזאת באיזור הלב, זה לא כאב כמו אי נוחות. מה זה יכול להיות, אני אפילו לא יודעת מה לחפש..... הקרדיולוג שלי אומר שזה מתח אבל אני לא במתח. לא רואה סיבה להמשיך בירור - אבל אני בטוחה שמשהו לא תקין אני ממש מרגישה מוזר באיזור הלב.

בבקשה אך זו אינה שאלה לפורום וירטואלי דברי עם הרופא שלך על הנל ואם חושב שצריך עוד בירור ממצאי הולטר לכשעצמם בנוכחות תפקוד ומבנה לב תקין אינם בהכרח מסוכנים אך יש לדון עליהם עם מי שהפנה לבדיקה

19/01/2023 | 10:59 | מאת: דניאלה

הרופא שלי הפנה אותי לבדיקות כי הכרחתי אותו, הוא טוען שדפיקות מורגשות הן כתוצאה ממתח ולא היה צורך בבירור מלכתחילה - הסתכל על ההולטר ואמר שהכל תקין. אבל אני מרגישה את הלב בבקרים. לכן מתייעצת מה זה יכול להיות, לבקש בדיקות נוספות כי מבחינתו סיימנו.

מנהל פורום לב האישה