לידת עכוז בקיסרי
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דוקטור אני ילדתי שתי לידות בקיסרי כי היו במצג עכוז הלידה האחרונה שלי היתה ב 17/07/2008 השאלה שלי היא אחרי הפסקה יחסית ארוכה אכנס להריון יש סיכוי שאלד לידה טבעית הפחד שלי להכנס להריון זה הניתוח הקיסרי
שלום, במידה ובסוף ההריון הבא, העובר יהיה במצג ראש, קיים סיכוי ללידה רגילה. מאחר ובמקרה של לידה לאחר שני ניתוחים, קיים סיכון של 1-2% לקרע של הרחם, אנחנו מוכנים לנהל לידה כזו אך ורק במידה והלידה מתפתחת בצורה ספונטנית וכל מהלכה תקין וחלק (ללא עצירה בתהליך הלידה, ללא חשד למצוקת עובר וכו'...) לכן הסיכוי איננו מאוד גבוה (במיוחד אם לא ילדת לידה רגילה אף פעם) אך בהחלט ניתן לשקול אפשרות זו לחיוב. בהצלחה.