מצג עכוז שבוע 36 סוערת היריון
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תור להיפוךאך במידה ולא יסתדר האם יש סיכוי ללידה טבעית/ עם זירוז בכל מקרה? ע"פ הרופא שלי פרופ אלחלל אם העובר מעל 4 ק"ג אין על מה לדבר... כמו כן אני מאוד מעוניינת במדיניות של אפס הפרדה. היכן אוכל למצוא את כל הנ"ל עד כמה טבעי שניתן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, פרופ' אלחלל צודק, הגבול העליון של הערכת משקל לנסיון לידת עכוז הוא 3800 גרם. במידה וההיפוך נכשל והערכת המשקל נמוכה מזה, ניתן לשקול לידה כזו בביקור חולים, אני מציע לך לבוא להתייעץ לפני. יש לציין שאין אפשרות של ביות מלא במחלקתנו. בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-9126933.
(מספר מקשר)