מצג עכוז סוף שבוע 34
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי כדאי לפנות אליך לייעוץ לצורך שקילת לידת עכוז? אני בהריון שני, מצפון הארץ. בהריון קודם לידה רגילה. מהלך הריון תקין, אך השיליה קדמית. כרגע, הרופא אמר לי לבוא בסוף שבוע 36 לאולטרסאונד נוסף.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, שבוע 36-37 הוא אכן זמן מתאים לבדיקה חוזרת של המצג. במידה והעובר לא יתהפך ספונטנית עד אז, אני ממליץ לך לנסות היפוך חיצוני. במידה וההיפוך לא יצליח, את מוזמנת להגיע לייעוץ לגבי אפשרות של לידת עכוז. את יכולה גם להגיע אלי להיפוך ובמידת הצורך נתכנן את הלידה באותו מעמד. בהצלחה !!! דר שווד 052-912-6933
(מספר מקשר)