ניסיון למנוע לידת עכוז
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כדי לנסות להפחית את הסיכויים ללידה כזו... יש צורך בבדיקת CT מקדימות או משהו בסיגנון הזה? פשוט מאד מפחדת מהתחליך של לידה ארוכה ומייסרת (לידה ראשונה שלי)
לקריאה נוספת והעמקה
שבוע טוב יעל, הדרך היחידה למנוע לידת עכוז, היא לנסות להפוך את העובר. הלידה עצמה אינה קשה יותר או ארוכה יותר ובכל מקרה מומלץ ביותר לבצע הרדמה אפידורלית, במיוחד אם מדובר בלידה ראשונה. לגבי השימוש ב- CT או MRI כדי להעריך את התאמת האגן למעבר ראש העובר, נעשו מספר מחקרים בכיוון אך אין תוצאות חד-משמעיות לכן כלי ההדמיה היחיד בו אנחנו משתמשים נותר האולטרה-סאונד. בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-9126933.
(מספר מקשר)