בעיה ביצרית קשר בגלל הנושא המיני

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

07/05/2020 | 00:24 | מאת: בואסת

היי, אני יודעת על עצמי שהנושא של מין מעולם לא משך סיקרן אותי. ואין לי הסבר למה. זה פשוט מעצור אחד גדול. למען ההגינות בגילאי העשרה המאוחרות שזה 18-20 חברותי החלו לקיים יחסי מין. וזה משהו שדחה אותי וגם לזה אין לי הסבר. אני יודעת הכל על מין ולא בית חרדי או דתי. פשוט כל מה שקשור למגע גופני בעייתי. מבחינה רגשית אין לי חשק ככה קוראים לזה והאמת שאני לא יודעת מה זה חשק או תשוקה , כלומר מה ההבדל בינהם. אני לא נמשכת לנשים בכלל. אבל אפשר לומר שמעטים הבחורים שמושכים אותי. זה ממש רף גבוההמבלישאני אשלוט. כלומר לרובם אני לא נמשכת מבחינת מראה. אני יודעת שמשיכה זה הרבה דברים כי גם התנהגות או הכרה של בן אדם יוצרת משיכה. אבל מבחינתי זה קודם להכיר ת הבן אדם ליצור חברות ואז.. ואולי שוב תהיה לי בעיה עם מין . נכון לעכשיו, תתקני אותי, אין גבר כזה קודם חברות ואז. בכל און אצלי גברים דורשים מגע על ההתחלה. אני לא מסוגלת. לא מבינה למה. כן שמתי לב שאם זה מישהו שיש לי רגש אליו זה כבר אחרת.. אבל לרוב זה לא מגיע לשם. תמיד בחתי הרגשתי שהקשר לא בשליטה כלומר שאני צריכה לרצות ואני לא נהנית. כל הקשרים היו רופפים. למדתי שצריך לדבר אבל רוב הגברים בורחים. כי מה שחשוב להם תכלסודווקא מבחינתי מגע מדייט ראשון ואילך זה פוגע בי כי אין עוד רגש. אני לא מוצאת איזון. ובלי קשר ני גם לא מתאהבת מבחינה רגשית כי קשה לי להכיר מישהו שאני מתאימה לו וכיף לנו. כי רובם ההכירות היא לא מוקדמת. אלו בחורים שמתחילים משום מקום. האם כך זה אצל כל הזוגות ? ישר נשיקות החברים הכי טובים מזמוזים חרמנות? לפני שמכירים.? כלומר משיכה?? זה אומר שאני חסרת חשק? החוסר חשק הזה גרם לי כבר לא לצאת הרבה שנים כי אני יודעת שלא יקרה כלום זה יעצר אז למה לנסות? וכשאני יוצאת אז אני מתבאסת וחותכת לא כיף לי לא נעים לי אני מרגישה שלעולם לא אוכל לקיים יחסי מין. דפוקה כזאת. אין לי גירוי ואולי זה קשור לזה שלא נוח לי עם עצמי? עם הגוף עם מגע? יש לזה פתרון? כלומר אפשר לגרום לי לאהוב משהו שאני לא? אני מרגישה בודדה.

לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2020 | 19:43 | מאת: פלתיאל

תחפשי בגוגל קבוצת א-מיניים. חבר'ה נהדרים שמחפשים זוגיות וקשר אבל אין להם חשק למין.

14/05/2020 | 21:22 | מאת: מבואסת

פלתיאל זה שאני לא חרמנית על כל דבר שזז או קופצת לסטוץ זה לא אומר שאני א- מינית. הבעיה שלי היא החרמנות של הבחורים שאני יוצאת איתם וזה לא מסתדר עם מה שאני רוצה ומחפשת שזה קום חברות ולהכיר. ומה לעשות שאף אחד לא טום קרוז בכדי שאקפוץ עליו מה גם שסביר להניח שאם טום קרוז היה בא גם אז אולי היו לי פרפרים אבל לא הייתי מורידה את החולצה. אני טיפוס אחר. מה שגורם לי לחשק זה לא החיצוניות. אפרת לתגובה איך מוצאים שילוב של מה שאני רוצה למה שהם זה לא עובד.

שלום לך אני חושבת שאי אפשר לקפוץ לשום מסקנות מרחיקות לכת לגבי המיניות שלך כל עוד לא מכירים אותך לעומק ואת ההיסטוריה שלך ורואים מה עוצר בעדך, או מפריע לך ליצור קשר עם גברים ובמיניות. במידה ואת רוצה לבדוק זאת נכון בעיני שתיגשי לבדוק זאת אצל מטפלת מינית מוסמכת ותביני מה מעכב בעדך או מרתיע אותך. אשמח לסייע [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות