כאב עיצבי קשה מנשוא כאב נוירופתיה כתוצאה מגוש ציסטה ענק בקרסול

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

15/08/2017 | 22:23 | מאת: דנה

כף רגל שמאל עם זרמים בלתי פוסקים כבר הרבה זמן עכשיו החמירו הזרמים והתגברו כאב עיצבי זה כאב בלתי נסבל!!! אני לא יכולה לדרוך על כף הרגל יש לי זרמים ועיקצוצים בכף רגל שמאל ללא הפסקה! הזרמים לא פוסקים לרגע עכשיו יש לי לחץ וזרמים ועיקצוצים חזקים בכף רגל וכשאני דורכת אז זה לדרוך על מסמרים אני מרגישה מכות חשמל בכף רגל שמאל. ב-MRI של הקרסול גילו "ציסטה ענקית,". שלוחצת על העצבים בכף רגל. יש לי לחץ בכף רגל דקירות זרמים וכאבי תופת יש לי התכווצויות וזרמים חזקים ברגל שמאל שלא מפסיקים אני מרגישה התכווצויות חזקות בכף הרגל שמשתקות אותי. בבדיקת EMG יצא : "תסמונת תעלה טרסלית "= לחץ על העצב בכף רגל =זה כאב נוירופתיה עיצבי =שאני לא יכולה לסבול =וכלום לא עוזר! איך מפסיקים את הזרמים החזקים ברגל? אני לא יכולה לתפקד עכשיו. מה אני אעשה? אני לא עומדת במכות חשמל והדקירות בכף הרגל שמאל. מה אני אעשה עכשיו?אני מרגישה שאני מתעלפת יש לי סחרחורת חזקה אני רועדת אני משותקת אני לא יכולה לדרוך על הרגל בEMG יצא TTS יש לי לחץ על העצבים בכפות הרגליים זה מדגדג,דוקר,זרמים,זה הורג אותי הכאב העיצבי מה אני אעשה עכשיו? מדוע מהציסטה כף רגל יש זרמים בלתי פוסקים בכף הרגל?

לקריאה נוספת והעמקה

לדנה שלום, פני בדחיפות אל מי שהזמין את הבדיקות כדי שינחה אותך מה צריך לעשות כעת, ויציע לך טיפול תסמיני כדי להקל על הכאבים עד שיוחלט מה לעשות בציסטה. בברכת בריאות, כרמל ערמון

17/08/2017 | 07:45 | מאת: דנה

הבעיה שזה כאבים נוירופתים עיצביים שאופטלגין לא עוזר איך אפשר לטפל בכאב ממקור עיצבי שדוקר,שורף,זרמים,התכווצויות גם בהליכה וגם במנוחה?

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים