אוסטופריאזיס צפיפות עצם
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מבקשת להתייעץ אני בת 71 נוטלת כרגע: פרדקסה לדילול דם, פרוקור לפרפור,ליטרובה לכולסטרול,דופיקר לפרקינסון, אוסטופריאזיס -2.9 ללא טיפול כלל 7 שנים. עם 2 שברי מפרך ירך ושבר דחיסה בגב וסיכון גבוה לנפילות שוב המליצו לי על טיפול ב-Evenity (זריקות לאוסטיאופורוזיס חודשיות), אך אנו חוששים מההשלכות הקרדיווסקולריות לאור מצבי הלבבי. נתונים רפואיים: לא עברתי שבץ או התקף לב אך מנגד אבחנות לבביות אקו +הולטר 24 שעות+ מיפוי מאמץ: אי-ספיקת לב עם EF 40%-45%, לב מוגדל, פרפור עליות (AFib) קבוע/משתנה (אןלי בגלל הפורוקר). תוצאות בדיקות: מיפוי לב אחרון תקין (ללא איסכמיה), אך באקו לב והולטר נצפו הממצאים הנ"ל. מצב ריאות: קיימת עדות לריאות לא מאווררות (נוזלים/גודש). האם מישהו חווה מניסיון שהזריקה הזאת מתאימה לנתונים?ןגם אם יש אופציות טיפול אחרות לאוסטופראיזיס עדיין הזריקה איבנטי תקינה 0 סיכון למצבי תודב מראש לעוזרים