בלוטת התריס בהריון תאומים
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול: מה הטווח התקין לT4 בשליש שני (שבוע 20) בהריון תאומים. אני רואה שה-T4 נוטה לרדת עם התקדמות ההריון... האם זה תופעה ידועה ואולי הטווח בכלל שונה מבדיקה אצל אדם רגיל? ואם ה-TSH תקין ותמיד מתחת ל-2.5 האם יש עניין לבדןק את ה-T4 או שאם הTSH תקין זה בסדר ?
היי תודה רבה עכשיו הבנתי שביוטין מפיע על התוצאות אני נוטלת כל יום פרגנטלי שמכיל 30 מק"ג של ביוטין, ולא הפסקתי לפני הבדיקה כלל, אני נוטלת באופן קבוע כמוסה אחת להיום, ה-TSH יצא לי 1.360 שבוע 20 ויומיים , האם המינון הנ"ל של ביוטין ממש משפיע על התוצאה או שזה מינון מזערי שאין לו כ"כ השפעה? ממש לא אמרו לי להפסיק לפני נטילה של תוסף כלשהו...
אז אם T4 יורד זה תקין? כלומר בשליש שני הוא יורד דרך כלל אצל נשים בהריון? או שאם יורד יש לקחת טיפול? (הTSH מתחת 2.5) תודה