זריקות במקום אינסולין
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מכרה שלי, סכרתית, מטופלת בכמה תרופות לסכרת וגם באינסולין במשך שנים רבות. לאחרונה הלכה לרופאת סכרת ושינתה לה את הטיפול והחליפה לה את האינסולין בזריקות טרוליסטי (בנוסף לתרופות אחרות שהיא ממילא לוקחת). האם זו פרקטיקה מקובלת להחליף טפול באינסולין לזריקות כאלו? כלומר, אפשר להיגמל מהצורך בטיפול באינסולין? מדוע לא עושים זאת אצל כולם? הרי לטיפול באינסולין מלבד שזה דורש הרבה מדידות לפני ואחרי אוכל, יש גם סיכון לנפילות סוכר, אז מדוע מראש לא נותנים טרוליסטי שזה טיפול רק פעם בשבוע במקום אינסולין? תודה