תוצאות בדיקות דם שבוצעו עקב דופק מהיר
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב היום ביצעתי בדיקות כלליות שיצאו תקינות חוץ מ tsh: 0.35(יש לציין שאצלי הוא תמיד סביב הטווח התחתון של הנורמה) T3-t4 תקינים Anti tyroid peroxid: 0.88 (שאני מבינה ששה גבוה) Cortisol blood: 832(הבדיקה נלקחה ב8 בבוקר ואני מבינה שהערך הסה גם גבוה) Thyroglobulin: 12.90 Thyroglobulin ab:9.10 אשמח לדעת מה כל זה אומר. עליי לציין שבבדיקת דופל צוואר צויין שיש לי קשריות בבלוטת התריס ב 2 האונות. לפני כ10 שנים ביצעתי ביופסיה אחת שהיתה תקינה (לא זוכרת איזו אונה) תודה רבה מראש
מאחר והרקע הרפואי סיבת הבדיקה וכו לא ידועות לי, עלייך לפנות לרופא שהפנה לבדיקות
ביצעתי בגלל תחושה של הפרעה בקצב הלב, במיוחד פעימות מוקדמות(חסרות).
ביצעתי בגלל תחושה של הפרעות קצב לב( במיוחד פעימות חסרות/מוקדמות)