קורטיזול גבוה בת 40 עצה
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בת 40 אחרי תקופה מאוד מאוד קשה בחיי כולל צוות של אחי סטרס מתמשך שמתי לב שאני עולה במשקל במיוחד בבטן עשומלי בדיקות דם קורטיזול יצא גבוה הרופאה אמרה שזה בגלל שאני כבר 3 שנים בסטרט תור לאנדרוקרינוחוג בעוד 4 חודשים מה אפשר לעשות בנתיים אני חייבת לרדת במשקל קצת ולא מצליחה למרות שלא אוכלת הרבה נאם יש תרופות מאזנות קורטיזול אם כן אילו? לציין שבעבר נבדק קורטיזול והיה תקין. תודה
להמתין לתור אצל האנדוקרינולוג, עליה של קורטיזול בבדיקת דם רגילה לא אומרת כלום
(מספר מקשר)