Goiter multinodular nontoxic- זה נכון?
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אובחנתי עם קשריות בבלוטת התריס בדרגת Tirads 3. שמתי לב שהרופאת משפחה שלי הוסיפה לי בהפנייה תחת "בעיות ידועות" שם כתבה: Goiter multinodular nontoxic. אני לא ממש מבינה מה זה אומר, אבל אם אני מבינה נכון מדובר בהתנפחות של הזפק. איך זה קשור אלי? אין לי שום התנפחות, שום גוש, שום דבר שניתן לראות או לחוש בו. זה ממצא שהתגלה במקרה בבדיקה אחרת ואין לי תסמינים. גם הבדיקות דם של בלוטת התריס תקינות. האם מה שהיא כתבה לי ב"בעיות ידועות" אכן נכון למה שיש לי? כי לי זה לא נשמע נכון ותואם למה שיש לי. אודה להסבר. תודה