היפותירואידיזם בהריון

דיון מתוך פורום  אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת

02/02/2025 | 21:56 | מאת: רינה

שלום, אני בהריון שלישי לקראת לידה שניה בהריון הקודם היה לי TSH של 4.4 ותסמינים עקב ההיסטוריה של הפלה והTSH הגבוה ניתן טיפול תרופתי (T3 וT4 היו בטווח הנורמה) בהריון הנוכחי בדקו לי TSH בשבוע 4 מיד עם בדיקת הבטא ויצא 1.8 אני בודקת שוב עכשיו בשבוע 8 לפי המלצת הגניקולוג במידה והTSH תקין בבדיקה הזאת, יש צורך בבדיקה נוספת של הTSH בהמשך ההיריון או שאם זה תקין עכשיו אפשר לשלול היפו לכל ההיריון?

זה מאד אישי ותלוי ברקע סיפור משפחתי וסטטוס נוגדנים

03/02/2025 | 16:45 | מאת: רינה

תודה רבה ד"ר על התגובה המהירה. התוצאה מהיום (שבוע 8) היא 0.95 אין סיפור משפחתי של בעיות אנדוקריניות ולא נבדקו נוגדנים. יש מקום לייעוץ אנדוקרינולוגי פרטני? ואם לא אני יכולה להיות רגועה עד הלידה בהקשר לבלוטת התריס?

מנהל פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת