תפקודי בלוטת תריס- tsh
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני שנה ותשע אחרי לידה (בלידה היתה לי פעילות יתר בבלןטת התריס ללא טיפול רק מעקב). עד היום היתי מאוזנת לחלוטין. בספטמבר עשיתי בדיקה בה יצא t3, t4 תקינים וtsh נמוך. חזרתי על הבדיקות כשלושה שבועות לאחר מכן ויצא t4,t3 נמוך וtsh תקין. איני מבינה איך פתאום התהפכו להם היוצרות מה כעת אומרות התוצאות? תודה רבה
צודקת סורי TSH- 2.97 (כאשר הטווח 0.550-4.780) T3- 3.3 (כאשר הטווח 3.5-6.5) T4- 9.4 (כאשר הטווח 11.5-22.7) זה הגיוני שהכל תקין למרות שהטי ארבע וטי שלוש נמוכים? מציינת כי גם עשיתי US בו יצא "ל-גויטר דיפוזי, ללא תהליך מוקדי." אפשר להתחיל כניסה להריון? תודה!