TSH גבוהה בהריון שאלה
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד ר אבירן שלום אני כרגע בשבוע 13 להריון גיליתי על TSH 6.7 בשבוע ה -5 להריון והתחלתי מיד טיפול ביוטריקס 100 מיקרו ליום עם המלצה לבדיקה חוזרת תוך שבועיים כולל נוגדנים. ערך אחרי שבועיים 2.9 TSH ANTI TPO 42 רופא הנשים אמרו שכל עוד מתחת ל 3 זה בסדר ולהמשיך באותו מינון לפני יומיים עשיתי בדיקה שוב ערכים 2.96 FT3 4.8 FT4 17.6 אני מאוד לחוצה אני לקראת סיום הטרימסטר הראשון ואף פעם לא היה מתחת ל 2.5 האם נגרם לעובר נזק כלשהו מכיוון שלא העלנו את המינון כבר לפני חודש? הם זה מסוכן להתפתחות או שיש סיכון למומים? קיבלתי היום המלצה להעלות מינון ל 750 מיקרו לשבוע כלומר עוד 10 מיקר נוספים ליום אודה לתשובתך