קורטיזול גבוה ותת פעילות בלוטת התריס
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב,בשלב בדיקות רמת קורטיזול, בדיקת רוק יצאה תקינה, בדיקת דיכוי יצאה 97 איסוף שתן גבוה. אני מרגישה חולשה קשה בגוף, השרירים כואבים, מתכווצים וחלשים בקושי מצליחה ללכת, האם זו תופעה של קורטיזול גבוה? בנוסף נוטלת ממרץ סינטרואיד לאיזון בלוטת התריס לאחר שהחלפתי את היוטירוקס שנטלתי כ 13 שנים, בבדיקה אחרונה TSH 1.65 מאוזנת. האם סינטרואיד גורם לעליית קורטיזול, או לחילופין יכול לקרום לתחושות קשות של חולשת שרירים? ואם כן אני יכולה לחזור ליוטירקס ולנסות האם התחושה חולפת? אודה על תשובתך