ממש זקוקה לעזרתך,סוכר מעל הנורמה
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ד ר ממש זקוקה לעזרתך, אני בת 56.5 , עם תנועתיות מעי איטית, לאחרונה לא שולטת על האכילה( ככה כבר שנה?) ועם עליה במישקל, איני סובלת מבעיות אחרות, יתר על כן הסוכר 112 המוגלובין מסוכר HBAC - 5.6 , לא מצליחה לאסוף את עצמי ולהתרומם לעשיית ספורט ושמירה על תזונה מתאימה לטרום סוכרת מה דעתך על נטילת מטפורמין -גלוקומין עבורי? זה יאזן לי את הסוכר, ואולי גם יביא לירידה במשקל שאני כל כך רוצה ולא מצליחה? BMI שלי -29 כולסטרול גבוה- נוטלת תרופה עמילאז מאס=ז 2010( בו עברתי ניתוח טבעת , ועדין עם טבעת) תמיד גבוה( ליפאז תקין), שמתי לב שכשאני מפחיתה פחמימות העמילאז יורד