טסט סינקטן תוצאות. אשמח לסיוע...
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הבת שלי , בת כמעט 17, עשתה טסט אנדוקרינולוגי בגלל תוצאות חריגות בפרופיל הורמונלי נשי. היתי שמחה לדעת מה התוצאות אומרות. אנחנו חוזרים לרופאה בעוד כשבועיים.( הרופאה חושדת בסוג של מחלה ) מציינת שלא בדקו את הקורטיזול בזמן 30, כי חיפשו משהו אחר.. 1. CORTISOL 60' 778.0 nmol/L 2. 17-OH PROGEST. 60' 14.0 nmol/L 3. COMPOUND S 60' 14.2 nmol/L 4. CORTISOL 0' 430.0 nmol/L 5 17-OH PROGEST. 0' 8.01 6. COMPOUND S 0' 9.90 7. TESTOSTERONE 0' 1.3 nmol/L תודה רבה. ( אם חסרה בדיקה אשמח להוסיף...)