גלי חום וירידות סוכר
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, קצת רקע. עברתי כריתת לבלב עקב היפראינסולימניה בגיל 3 חודשים (abcc8). היום בת 41 מטופלת באינסולין קצר טווח. לאחרונה אני סובלת בלילה מגלי חום ודופק מהיר (90 hrpm). כשאני בודקת סוכר הוא בסדר, אבל שעתיים מאוחר יותר לאחר שהדופק ירד הסוכר כבר ב50. אני לא יודעת אם יש קורלציה בין הדברים. לרוב כשיש לי דופק מהיר וחם לי זה תסמין לנפילת סוכר אבל כאן זה יכול להיות גם גלי חום? או תגובה לשחרור של אינסולין? אשמח לתובנות 🙏 תודה רבה!
זו לא שאלה לתשובה שטחית, מציעה להגיע עם רישומי הסוכר/החיישן למרפאת סוכרת שלך
(מספר מקשר)