מצב נפשי עקב פרידה על ידי בת זוגץ............
דיון מתוך פורום בריאות הנפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני בן 23 לאחרונה בקשר זוגי של שנה וחצי. האישה החליטה לקחת זמן לעצמה ולהיפרד. התפרקתי כמו שלא התפרקתי מעולם. ידוע שאני מגיב קשה למצבים מסוימים, יש לי הפרעת חרדה כללית ואו-סי-די אני כבר מימי התיכון לוקח ציפרלקס נגד חרדות. במצבים כמו זה של עכשיו, אני לוקח לוריוון כדור אחד כדי להרגיע את הרכישות בלילה. השאלה שלי מה אתה ממליץ לעשות על מנת להחזיר את התפקוד לצורה נורמלית ולתת לראש לחשוב על דברים אחרים? תודה
כתבתי שלקחתי לוריוון אחד כדי להרגיע את הרעידות בלילה. זו הכוונה. לא רכישות. אני עמוס בפרנויות ומחשבות לגביה מחשבות שווא שהיא בגדה בי או כבר הולכת עם גברים אחרים
צריך להתייעץ עם פסיכאטר אולי אתה צריך משהו נוסף לקחת עקב הפרנויות כאן קשה לייעץ
עניתי לך עליך לפגש פסכאטר בהקדם
לורבאן זה בסדר אבל כדאי לך גם לפנות ליעוץ פסכולוןגי
כדאי גם לפנות ליעוץ פסכולוגי במקביל
אני חושב שעליך לפנות גם ליעוץ פסיכולוגי
אני מציע כי בנוסף תפנה ליעוץ פסכולוגי
נא לפנות לטיפול פסיכולוגי במקביל