מצב נפשי עקב פרידה על ידי בת זוגץ............

דיון מתוך פורום  בריאות הנפש

02/07/2019 | 02:28 | מאת: בדוי

שלום דוקטור אני בן 23 לאחרונה בקשר זוגי של שנה וחצי. האישה החליטה לקחת זמן לעצמה ולהיפרד. התפרקתי כמו שלא התפרקתי מעולם. ידוע שאני מגיב קשה למצבים מסוימים, יש לי הפרעת חרדה כללית ואו-סי-די אני כבר מימי התיכון לוקח ציפרלקס נגד חרדות. במצבים כמו זה של עכשיו, אני לוקח לוריוון כדור אחד כדי להרגיע את הרכישות בלילה. השאלה שלי מה אתה ממליץ לעשות על מנת להחזיר את התפקוד לצורה נורמלית ולתת לראש לחשוב על דברים אחרים? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
02/07/2019 | 22:35 | מאת: אותו אחד

כתבתי שלקחתי לוריוון אחד כדי להרגיע את הרעידות בלילה. זו הכוונה. לא רכישות. אני עמוס בפרנויות ומחשבות לגביה מחשבות שווא שהיא בגדה בי או כבר הולכת עם גברים אחרים

צריך להתייעץ עם פסיכאטר אולי אתה צריך משהו נוסף לקחת עקב הפרנויות כאן קשה לייעץ

03/07/2019 | 08:00 | מאת: ד"ר ירחמיאל ברבר

עניתי לך עליך לפגש פסכאטר בהקדם

22/07/2019 | 11:37 | מאת: ד"ר ירחמיאל ברבר

לורבאן זה בסדר אבל כדאי לך גם לפנות ליעוץ פסכולוןגי

22/07/2019 | 11:38 | מאת: ד"ר ירחמיאל ברבר

כדאי גם לפנות ליעוץ פסכולוגי במקביל

23/07/2019 | 10:23 | מאת: ד"ר ירחמיאל ברבר

אני חושב שעליך לפנות גם ליעוץ פסיכולוגי

23/07/2019 | 10:54 | מאת: ד"ר ירחמיאל ברבר

אני מציע כי בנוסף תפנה ליעוץ פסכולוגי

23/07/2019 | 11:01 | מאת: ד"ר ירחמיאל ברבר

נא לפנות לטיפול פסיכולוגי במקביל

מנהל פורום בריאות הנפש