התקפי חרדה שיצאו משליטה
דיון מתוך פורום בריאות הנפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 38 מטופל כמה שנים בויפאקס XR במינון 150 מ"ג יחד עם קלונקס כל יום בשל התקפי חרדה. הייתי מאוזן היטב בתקופת הטיפול. לפני כשנה חזרו התקפי החרדה כל יום למרות שאני מקפיד על הטיפול. הועלה מינון ויפאקס XR ל-225 מ"ג למשך 3 חודשים ללא שינוי ואף עצבנות רבה.הפסיכיאטר אמר שזה מינון גבוה עבורי ושעלי לרדת חזרה ל-150 מ"ג ולהמשיך עם הקלונקס.כך עשיתי וחלפו 4 חודשים בהם אני יציב במינון של הויפאקס XR של 150 מ"ג ועדיין עם התקפי חרדה כל יום. קלונקס עוזר לישון בלילה אך לא לתחושות של החרדות. מה האופציות העומדות בפניי מבחינה תרופתית? לבלוע עוד ועוד קלונקס שמקל מעט ואחר יום-יומיים חוזרים ההתקפים?